sobota, 3 sierpnia 2013

1. Znów u Dursleyów

Harry obudził się w piękny, letni poranek w domu swojej ciotki Petunii, wuja Vernona, oraz kuzyna Dudley'a . Wstał, ubrał się i poszedł na śniadanie. Wuj Vernon nie był dzisiaj w dobrym nastroju.
- Zrób mi kawę, tylko szybko! I nie spal bekonu!-warknął wuj.
Nie miał wyjścia, musiał wykonać posłusznie polecenia wuja. Kiedy wykonywał te nudne czynności, pomyślał o Syriuszu. Śmierć jego ojca chrzestnego, sprawiła mu wielki ból. Nie ból fizyczny, ale ten głęboko w sercu. Czuł złość, gdy tylko pomyślał, kto go zabił. Bellatriks Lestrange. To ona torturowała rodziców Neville'a, i to ona zabiła swojego kuzyna.Teraz nie miał już nikogo na świecie. Z wyjątkiem...
- Ej, na co się tak gapisz?!
-Eee... zamyśliłem się...
- Na co czekasz?! Zrób mi w końcu tą kawę!
- Dobrze wuju.
No tak. Z wyjątkiem tych mugoli. Dursleyów. Harry zebrał w sobie odwagę, i zapytał prosto z mostu:
- Wuju, czy będę mógł wyjechać to przyjaciół już jutro?
- Jutro?! Nawet o tym nie myśl chłopcze!
- Ale dlaczego nie? Szybciej byście się mnie pozbyli... Cały czas jestem na waszym utrzymaniu, a gdybym wyjechał do Rona i Hermiony, mielibyście cały miesiąc wakacji dla siebie...- Harry wiedział już, jaka będzie odpowiedź, więc postanowił wypróbować inny sposób.
- W żadnym wypadku!  Zostajesz  tutaj! Rozumiemy się?
- No cóż, w takim razie, będę musiał rzucić na was zaklęcie Imperius.- Harry wyjął z tylnej kieszeni spodni swoją jedenastocalową różdżkę z ostrokrzewu i pióra feniksa Fawkesa, i wycelował nią w swojego wuja.
- Nie zrobisz tego, nie odważysz się!-krzyknął przerażony-Nie możesz czarować po za szkołą! Wywalą cię!
Ale Harry spodziewał się tej hipotezy, więc miał już przygotowany argument.
-Tak? Na pewno? Dumbledore jest teraz Ministrem Magii, i nic mi nie zrobi!-skłamał szybko Harry.
-No dobrze, już dobrze! Pojedziesz do tych dziwolągów swojego pokroju!- zgodził się wystraszony wuj Vernon.
Harry nie spodziewał się, że tak szybko pójdzie. Szczęśliwy pobiegł na górę, przeskakując po dwa stopnie i potykając się, aby wysłać sowę do swojego najlepszego przyjaciela Rona. Po chwili namysłu, list był już gotowy.

Drogi Ronie!

Dursleyowie zgodzili się, abym przyjechał do Ciebie jutro o piątej po południu. Powiedziałem im, że potraktuję ich Imperiusem, a Dumbledore jest Ministrem Magii, i mnie nie wywalą ze szkoły. Nie sądziłem, że tak szybko pójdzie! Nawet nie wiesz, jaki jestem szczęśliwy! Ale dość już o mnie, teraz opowiadaj o sobie! Jak tam pierwszy miesiąc wakacji? Co u Ginny? Hermiona już przyjechała? Jak u Freda i George'a ? Mam nadzieję, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. 

                                                                                                       Pozdrowienia, Harry.


Harry przyczepił list do nóżki Hedwigi, a ona posłusznie wyleciała przez okno,i znikła w oddali.
Chociaż Hedwiga odleciała z listem godzinę temu, Harry wciąż wpatrywał się w to miejsce. No ale Ron przecież musi mieć trochę czasu, aby odpisać.
W końcu zasnął. Śniło mu się, że jest kapitanem drużyny quidditcha, że grają w meczu ze ślizgonami. Gra rozpoczęła się. Zobaczył znicza. Gwałtownie zanurkował i już miał go złapać...
I nagle obudził go trzepot skrzydeł. To jego śnieżnobiała sowa, Hedwiga. Na nóżce miała przywiązany zwitek pergaminu. Pospiesznie go otworzył.Był to list od Rona. Serce zabiło mu szybciej. Na pergaminie były nabazgranie litery, układające następującą treść:

Drogi Harry!

Bardzo się cieszę, że będziesz mógł jutro do mnie przyjechać! Mój tata, ja , Fred i George dostaniemy się do Twojego domu za pomocą sieci Fiuu...

Harry bardzo dobrze pamiętał ten dzień, w którym po raz pierwszy tata Rona i jego dwaj bliźniacy wyszli do jego domu z kominka, cali w sadzy, za sprawą sieci Fiuu. Ale będzie ubaw, pomyślał...

...U mnie wszystko w porządku. Ginny jest chora, a Hermina przyjedzie za tydzień. Fred i George postanowili wrócić do Hogwartu, jako że nie ma już tej starej, różowiej landryny Umbridge. Wszyscy bardzo się ucieszyli, jak im przekazałem treść Twojego listu. To będą miłe wakacje, zobaczysz.

                                                                                                  Pozdrowienia, Ron.

Tak, to będą miłe wakacje, pomyślał Harry. Położył się na łóżko i szybko powrócił do swojego snu o  quidditchu.



_______________________________________________________

Lumos!

I jak Wam się podoba? To mój pierwszy blog, i nie wiem co mam o tym sądzić. Na ile lat piszę? :D

Nox!

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie piszesz :)
    blog też jest fajny :]

    http://paulla69.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na tego typu blog ;P zagłosowałam w ankiecie ;) dodaję do obserw. ;D
    zapraszam - http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tytuł bloga. Zagłosowałam w ankiecie :D Fajny rozdział :)

    http://sweetdreams121.blogspot.com/ licze na szczery komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Harrego Pottera, czytałam każdą książkę z tej serii. Ciekawe opowiadanie. Fajnie prowadzisz bloga, zagłosuję w ankiecie.

    Zaobserwuj mojego bloga i skomentuj ten lub inny wpis:

    http://duskaboom.blogspot.com/2013/08/czwartek-01.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję *-*

    Myślę, że jak na 12 lat, może być :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera jasna! Napisałam dłuuugi komentarz, jeden z dłuższych w mojej karierze, gdzie zachwalałam Twój talent, ciekawość i inność historii, pomimo tego ,że trzyma się kanonu oraz fakt ,że jest niezwykła i rewelacyjna skor spodobała się wybrednej mnie, a potem coś zepsułam i ta daam - otworzyłam główną stronę Twojego bloga i jednocześnie usunęłam komentarz. Brawa dla mnie, a dla mojej ciapowatości i głupoty - owacje na stojąco.
    Jak wyżej wspomniałam opowiadanie jest bardzo fajne i na serio mi się podoba, ale proponuje zamówienie szablonu, w którejś szabloniarni, których jest teraz od groma. Ładna szata zachęca potencjalnego czytelnika do czytania, wiec może znajdziesz większość ilość stałych czytelników...?
    Pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog całkiem fajny, co jakiś czas będę odwiedzać. Wzięłam udział w ankiecie :) Zapraszam na moje bogi, które prowadzę z przyjaciółkami:
    *http://gero-aequitas-aether.blogspot.com/
    *http://takiejestzyciemojprzyjacielu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, myślę że nie raz tu zajrzę. Co do wcześniejszego komentarza na temat szablonów to również tak uważam. W ankiecie też brałam udział i zapraszam do mnie http://mylstyles.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Blag zapowiada się ciekawie , na pewno tu zajrzę .Obserwuję i liczę na to samo. W ankiecie brałam udział i zapraszam do siebie http://violetta-y-leon-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) bardo mi sie podoba masz talent

    OdpowiedzUsuń
  11. Mas ztalent do pisania takich opowiadań tak szczerze to nie przepadam za Harry'm Potterem ( czy jak tam ) Ale przeczytałam ten post i jest świetny :)

    summerlovelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe :) Zarzysz ---- > http://thisisexelente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :D Sama jestem wielką fanką HP i mam zamiar czytać
    Zostawisz informację o nowym rozdziale na moim blogu w zakładce SPAM? link do bloga:
    moja-szalona-wyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się. Ale mi podoba się wszystko, co związane z Harrym Potterem, bo jestem wielką fanką od kiedy tylko pamiętam! :)

    http://jagodove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze piszesz i musisz pisać dalej. Nie czytam histori o Harry'm, ale ta do mnie przemówiła :)

    http://tina-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba.Ogromnie ciekawie piszesz:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. szerze powiem, że ja nie przepadam za Harrym Potterem, ale Twoje opowiadanie nawet mnie wciągnęło na chwilkę. piszesz całkiem nieźle i myślę, że z czasem będziesz szło Ci jeszcze lepiej i lepiej i tergo Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twój blog. Zainteresował mnie od pierwszej notki, a to rzadkość. Z pewnością zajrzę tu jeszcze nie raz. Sfrustrowana <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam Harrego Pottera! <3 Czytanie o nim to przyjemność.
    Zapraszam: http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Pottera więc będę chętnie czytała ;D
    Fajnie połączyłaś dwa imiona w tytule.
    http://monomentume.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe opowiadanie. mimo że nie lubię Pottera bardzo mi się spodobało. Powodzenia w dalszym pisaniu bloga
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam wręcz nie cierpię Harrego Pottera, jednak na ten temat się nic sie wypowiem ;d Ale za to wypowiem się na temat blogu ;d fajnie tło wręcz cudowne. oWSZEM... przeczytałam kilka zdań i mnie urzekły xd Jak na 12 lat to sądze że to niezwykły talent ;p powodzenia.

    zapraszam do mnie i zostaw komentarz:
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No zapowiada sie fajnie , zobaczymy co będzie dalej :D
    Ciekawy nagłówek i tło takie charakterystyczne . Super .

    www.ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Harry'ego Pottera, czytałam te książki po 10, a nawet 15 razy. Zapowiada się całkiem ciekawie, nie mogę się doczekać ciągu dalszego :)

    http://moj-maly-mannhattan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne i zapowiada sie dobrze.

    Zapraszam też do mnie na http://chmury-na-niebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Vernon jest okropny. Lubie harrego. Masz fajne tło. Fajny tytuł bloga.
    http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne tłooo <33
    Ciekawy blog : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :)
    Lubię opowiadania związane z Harry'm Potterem. Ogólnie, jestem jego fanką i historii z nim oraz jego przyjaciółmi. Ładnie piszesz, jak na 12 lat to bardzo ładnie. Zauważyłam jednak, - co wiadome, bo każdy od czegoś zaczynał i się uczył - parę błędów. Pojawiają się powtórzenia, np. "[...] (wuja) Vernona, oraz kuzyna Dudley'a . Wstał, ubrał się i poszedł na śniadanie. (Wuj) Vernon nie był dzisiaj w dobrym nastroju.
    - Zrób mi kawę, tylko szybko! I nie spal bekonu!-warknął (wuj).
    Nie miał wyjścia, musiał wykonać posłusznie polecenia (wuja). - Widzisz 4 razy powtarza się słowo "wuj". Stosuj synonimy, które możesz zresztą znaleźć w internecie, do każdego słowa. Opisuj też bohaterów, gdyż trudno sobie go wyobrazić. W co są ubrani, jak wyglądają. Nie chciałam Ci "słodzić", tylko napisać szczerą opinię, która powinna się Tobie przydać w przyszłości, skoro chcesz ją wiązać z pisaniem. Powodzenia. Życzę dużo weny i chęci! :)

    Zapraszam do mnie: http://let-stay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za szczere opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Po prostu świetne! Ładnie piszesz, jak na 12 lat. Mam nadzieję, że wejdziesz i na mojego bloga, pozostawiając po sobie komentarz. :D
    http://kraina-istot-ciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hah :D Super! Na pewno będę tu wpadać!
    http://bokazdyzaslugujenadrugaszanse.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeczytałam wszystkie książki o Harrym i obejrzałam filmy - bardzo mi się podobają, tak samo jak ten rozdział ;D . Zgodzę się z poprzednimi osobami - naprawdę ładnie piszesz :) Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie: http://titlusie175.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałam kawałek i serio chyba przeczytam cały jak będę miała więcej czasu ! http://polskavioletta.blogspot.com/- moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie piszesz, określam na jakoś 15 lat ;'] Ogólnie styl jest bardzo miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że zmieniłaś szablon. Co do czytelników mam w miarę miękkie serce, więc wybaczam ;)
    Zapowiada się ciekawie. Tylko odrobinę za mało opisów, poza tym nieźle jak na początek.
    Tylko mała uwaga: Harry miał w różdżce pióro feniksa, ale nie Fawkesa. Nie istnieje na świecie tylko jeden feniks.

    http://harrymione-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam słów, żeby to opisać. :D
    Cuudoo *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie się zapowiada. Czuję się tak jakbym czytała jeszcze raz książkę, a nie blog. Naprawdę dobrze piszesz :3
    ~Mityczna

    OdpowiedzUsuń
  39. No bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę NIE SPAMOWAĆ w komentarzach! Od tego jest specjalna zakładka! Jeśli w komentarzu będzie SPAM, zostanie on USUNIĘTY!

Obserwatorzy

.